KOŠÍK      
0,00 Kč s DPH Obsah košíku. Klávesová zkratka "2".
OBCHODNÍ PODMÍNKY   REKLAMAČNÍ ŘÁD   DOPRAVA   SKLADOVÁ DOSTUPNOST   OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
KATALOG
Zobrazit vše
OSOBNÍ letní
OSOBNÍ zimní
OSOBNÍ celoroční
DODÁVKOVÉ letní
DODÁVKOVÉ zimní
DODÁVKOVÉ celoroční
SUV letní, silniční
SUV terénní
SUV zimní
NÁKLADNÍ
BUS
SPORT
traktorové, agro
vys. vozíky, UNC
DOT (5 a více let)
II. jakost - vzhledová vada
II. jakost nákl. - vzhledová vada

SEZNAM ZPRÁV
Zobrazit vše
obecné informace
co je to protektor?
green diamond
pneuservis,geometrie
klimatizace
ceníky ke stažení
zpětný odběr
o společnosti
pro smluvní partnery
indexy pneu

     
  Virtuální prohlídka firmy  
   

KONTAKT
 
Vraník s.r.o.
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice
ČR
Číslo účtu:
5066332/0800
Přijímáme platební karty

Provozovna: nově otevřeno!
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice

Tel:  577 982 293
 
   
  pneuvranik@pneuvranik.cz  
 

Pracovní doba:
po-pá 7-17 hod
 
     
  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
VYHLEDÁVÁNÍ PNEU
/
R
Pouze skladem
Vynulovat filtr

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

     
 
Reklamační řád společnosti VRANÍK s.r.o.

Práva z vadného plnění
  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  3. U protektorovaných pneumatik prodávající poskytuje kupujícímu časově neomezenou záruku na výrobní vady až do sjetí dezénu na zákonem povolenou minimální hloubku dezénu. U protektorovaných pneumatik, které byly reklamovány po uplynutí více jak 24 měsíců od koupě, bude kupujícímu u uznané reklamace vrácena poměrná část kupní ceny, která procentuálně odpovídá výšce zbylého dezénu odečtené od minimální (povinné) zákonné hloubky.
  4. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
    • výměnu za nové zboží,
    • opravu zboží,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • odstoupit od smlouvy.
  5. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
    • pokud má zboží podstatnou vadu,
    • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
    • při větším počtu vad zboží.
  6. Pro uplatnění reklamace je potřeba zboží zaslat dodavateli včetně doložení dokladu o nákupu zboží a označení přesného popisu závady.
  7. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  8. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že kupující k vyřízení reklamace poskytne prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožní prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  9. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  10. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  11. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce od data vyřízení oprávněné reklamace. V případě uznané reklamace bude reklamovaná pneumatika na náklady prodávajícího ekologicky zlikvidována.
  12. Reklamace je posouzena jako neoprávněná, pokud se jedná o vadu, která je přímým důsledkem nedodržování obecně platných zásad pro používání výrobku, opotřebení v souvislosti s jeho provozováním či jiných okolností neslučitelných s řádným užíváním. Přirozené stárnutí materiálu rovněž nelze považovat za výrobní vadu. Na mechanické poškození pneumatik, poškození vlivem neodborné montáže (zejména poškození patek s následným vyboulením bočnice) nebo na km výkony (rychlost opotřebení pneumatik) se záruka nevztahuje.
  13. Neuznaná reklamace bude po dobu 30 dnů od oznámení výsledku reklamačního řízení kupujícímu uložena v místě podnikání prodávajícího, kde může být po předchozím oznámení vyzvednuta kupujícím. Po uplynutí této doby se má za to, že kupující nemá zájem o odebrání neuznané reklamace a tento reklamovaný předmět bude předán k ekologické likvidaci bez nároku na náhradu škody.
  14. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy s námi konzultujte optimální kroky na telefonním číslem 577 982 293 nebo přímo v naší provozovně Pod Veselou 688 ve Slušovicích.

Objem reklamací u námi vyráběných pneumatik dlouhodobě nepřesahuje 1%.

Výrobky naší společnosti jsou každoročně certifikovány a prověřovány nezávislou homologační zkušebnou dle platných předpisů ECE 108 a ECE 109.



Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2018
 
     
 
Copyright © 2018, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.     Datum poslední aktualizace 10.12.2018 23:22:26