KOŠÍK      
0,00 Kč s DPH Obsah košíku. Klávesová zkratka "2".
OBCHODNÍ PODMÍNKY   REKLAMAČNÍ ŘÁD   DOPRAVA   SKLADOVÁ DOSTUPNOST   OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
KATALOG
Zobrazit vše
OSOBNÍ letní + celoroční
OSOBNÍ zimní + celoroční
OSOBNÍ celoroční
DODÁVKOVÉ letní
DODÁVKOVÉ zimní
DODÁVKOVÉ celoroční
SUV letní, silniční
SUV terénní
SUV zimní
NÁKLADNÍ
BUS
SPORT
traktorové, agro
vys. vozíky, UNC
DOT (5 a více let)
II. jakost - vzhledová vada
II. jakost nákl. - vzhledová vada

SEZNAM ZPRÁV
Zobrazit vše
obecné informace
co je to protektor?
green diamond
pneuservis,geometrie
klimatizace
ceníky ke stažení
zpětný odběr
o společnosti
pro smluvní partnery
indexy pneu

     
  Virtuální prohlídka firmy  
   

KONTAKT
 
Vraník s.r.o.
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice
ČR
Číslo účtu:
5066332/0800
Přijímáme platební karty

Provozovna: nově otevřeno!
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice

Tel:  577 982 293
 
   
  pneuvranik@pneuvranik.cz  
 

Pracovní doba:
po-pá 7-17 hod
 
     
  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
VYHLEDÁVÁNÍ PNEU
/
R
Pouze skladem
Vynulovat filtr

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

     
 
Reklamační řád společnosti VRANÍK s.r.o.

Práva z vadného plnění
  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  3. U protektorovaných pneumatik prodávající poskytuje kupujícímu časově neomezenou záruku na výrobní vady až do sjetí dezénu na zákonem povolenou minimální hloubku dezénu. U protektorovaných pneumatik, které byly reklamovány po uplynutí více jak 24 měsíců od koupě, bude kupujícímu u uznané reklamace vrácena poměrná část kupní ceny, která procentuálně odpovídá výšce zbylého dezénu odečtené od minimální (povinné) zákonné hloubky.
  4. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
    • výměnu za nové zboží,
    • opravu zboží,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • odstoupit od smlouvy.
  5. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
    • pokud má zboží podstatnou vadu,
    • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
    • při větším počtu vad zboží.
  6. Pro uplatnění reklamace je potřeba zboží zaslat dodavateli včetně doložení dokladu o nákupu zboží a označení přesného popisu závady.
  7. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  8. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že kupující k vyřízení reklamace poskytne prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožní prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  9. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  10. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  11. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce od data vyřízení oprávněné reklamace. V případě uznané reklamace bude reklamovaná pneumatika na náklady prodávajícího ekologicky zlikvidována.
  12. Reklamace je posouzena jako neoprávněná, pokud se jedná o vadu, která je přímým důsledkem nedodržování obecně platných zásad pro používání výrobku, opotřebení v souvislosti s jeho provozováním či jiných okolností neslučitelných s řádným užíváním. Přirozené stárnutí materiálu rovněž nelze považovat za výrobní vadu. Na mechanické poškození pneumatik, poškození vlivem neodborné montáže (zejména poškození patek s následným vyboulením bočnice) nebo na km výkony (rychlost opotřebení pneumatik) se záruka nevztahuje.
  13. Neuznaná reklamace bude po dobu 30 dnů od oznámení výsledku reklamačního řízení kupujícímu uložena v místě podnikání prodávajícího, kde může být po předchozím oznámení vyzvednuta kupujícím. Po uplynutí této doby se má za to, že kupující nemá zájem o odebrání neuznané reklamace a tento reklamovaný předmět bude předán k ekologické likvidaci bez nároku na náhradu škody.
  14. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy s námi konzultujte optimální kroky na telefonním číslem 577 982 293 nebo přímo v naší provozovně Pod Veselou 688 ve Slušovicích.

Objem reklamací u námi vyráběných pneumatik dlouhodobě nepřesahuje 1%.

Výrobky naší společnosti jsou každoročně certifikovány a prověřovány nezávislou homologační zkušebnou dle platných předpisů ECE 108 a ECE 109.



Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2018
 
     
 
Copyright © 2019, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.     Datum poslední aktualizace 19.2.2019 1:51:43