KOŠÍK      
0,00 Kč s DPH Obsah košíku. Klávesová zkratka "2".
OBCHODNÍ PODMÍNKY   REKLAMAČNÍ ŘÁD   DOPRAVA   SKLADOVÁ DOSTUPNOST   OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
KATALOG
Zobrazit vše
OSOBNÍ letní
OSOBNÍ zimní
OSOBNÍ celoroční
DODÁVKOVÉ letní
DODÁVKOVÉ zimní
DODÁVKOVÉ celoroční
SUV letní, silniční
SUV terénní
SUV zimní
NÁKLADNÍ
BUS
SPORT
traktorové, agro
vys. vozíky, UNC
DOT (5 a více let)
II. jakost - vzhledová vada
II. jakost nákl. - vzhledová vada

SEZNAM ZPRÁV
Zobrazit vše
obecné informace
co je to protektor?
green diamond
pneuservis,geometrie
klimatizace
ceníky ke stažení
zpětný odběr
o společnosti
pro smluvní partnery
indexy pneu

     
  Virtuální prohlídka firmy  
   

KONTAKT
 
Vraník s.r.o.
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice
ČR
Číslo účtu:
5066332/0800
Přijímáme platební karty

Provozovna: nově otevřeno!
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice

Tel:  577 982 293
 
   
  pneuvranik@pneuvranik.cz  
 

Pracovní doba:
po-pá 7-17 hod
 
     
  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
VYHLEDÁVÁNÍ PNEU
/
R
Pouze skladem
Vynulovat filtr

CO JE TO PROTEKTOR?

 

Protektor je obnovená pneumatika, která umožňuje prodloužení užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to nejekologičtější způsob recyklace pneu.



Jak probíhá protektorování pneu?

(systém protektorování za tepla)



Pneumatika je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu.
Z pneumatiky je odstraněn starý dezén a boční popisy.
Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a poté nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál.
Do nového materiálu je vylisován při tlaku 15 atm. a teplotě 145 °C nový dezén.
Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována.
Pneumatika je připravena k další montáži.

Jak probíhá protektorování pneu?

(systém protektorování za studena)

Pneumatika je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu.
Z pneumatiky je odstraněn starý dezén.
Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén.
V autoklávu poté dojde při tlaku 7 atm. a teplotě 110 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou.
Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována.
Pneumatika je připravena k další montáži.

Osobní, dodávkové, sportovní a off road pneumatiky jsou při výstupní kontrole vždy podrobeny přetlakové zkoušce.
Nákladní pneumatiky vyráběné jak technologií za tepla tak technologií za studena jsou vždy kontrolovány rentgenovou (shearografickou) zkouškou.



Proč koupit protektor?


Cena protektoru je nižší, než cena nové pneumatiky.
Stejný kilometrový průběh jako u nové pneumatiky.
U solidních firem záruka až do úplného ojetí.
V posledních letech velký pokrok v kvalitě včetně moderních dezénů



 
Copyright © 2018, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.     Datum poslední aktualizace 16.11.2018 23:14:51