INFORMACE - SKLADOVÁ DOSTUPNOST



Nabídka uvedených pneu je spojena se stavem skladu (platí pro ČR, počet dostupných ks je uveden v kartě produktu).
Slovenské zákazníky obsluhujeme ze skladu v Partizánském, pneu prosím objednávejte na www.pneuvranik.sk.

Objedná-li zákazník počet pneu, které máme skladem k dispozici, dojde po synchronizaci systému (cca 10 min) k zablokování požadovaného množství právě pro Vás. Objednávka bude nejpozději do dvou pracovních dní zpracována a pneu předány k expedici. Poté Vám dopravce zašle SMS zprávu o expedici s uvedením čísel balíků. Jejich pohyb je možné sledovat na www.baliky.cz. Termín doručení se v zimní sezoně (od října do prosince) pohybuje od dvou do pěti pracovních dní od převzetí zásilky externím dopravcem (v závislosti na jeho vytížení).

Objedná-li zákazník počet pneu, které momentálně skladem nemáme, vytvoří se v systému objednávka, která bude vykrývána dovyrobením daného sortimentu (vždy od objednávek nejstarších). V tomto případě není možné z kapacitních důvodů ve výrobě zákazníkovi sdělit datum expedice. Samozřejmostí je možnost ze strany zákazníka tuto objednávku zrušit nebo opravit (na tel. 577 982 293).

Ve vyjímečných případech se bohužel může stát, že během synchronizace systému a párování objednávek se skladovou dostupností nebudeme schopni objednané pneu odeslat, ikdyž v době odeslání objednávky byla zřejmá jejich dostupnost (systém pracuje off-line).

Pokud objednává pneu registrovaný nebo smluvní zákazník, má možnost nahlídnout do historie objednávek nebo jednotlivých faktur. Vše najdete v horní části pod tlačítkem "doklady" a pod tlačítky "objednávky, faktury".

Pokud požadujete zaslat zboží na jinou než fakturační adresu, zaregistrujte se prosím. Napíšete-li tuto dodací adresu v objednávce do poznámky, nelze zaručit správnost doručení!