KOŠÍK      
0,00 Kč s DPH Obsah košíku. Klávesová zkratka "2".
PŘIHLÁŠENÍ   ODHLÁŠENÍ   REGISTRACE   PROFIL ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
KATALOG
Zobrazit vše
OSOBNÍ letní + celoroční
OSOBNÍ zimní + celoroční
OSOBNÍ celoroční
DODÁVKOVÉ letní
DODÁVKOVÉ zimní
DODÁVKOVÉ celoroční
SUV letní, silniční
SUV terénní
SUV zimní
NÁKLADNÍ
BUS
SPORT
traktorové, agro
vys. vozíky, UNC
DOT (5 a více let)
II. jakost - vzhledová vada
II. jakost nákl. - vzhledová vada

SEZNAM ZPRÁV
Zobrazit vše
obecné informace
co je to protektor?
green diamond
pneuservis,geometrie
klimatizace
ceníky ke stažení
zpětný odběr
o společnosti
pro smluvní partnery
indexy pneu

     
  Virtuální prohlídka firmy  
   

KONTAKT
 
Vraník s.r.o.
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice
ČR
Číslo účtu:
5066332/0800
Přijímáme platební karty

Provozovna: nově otevřeno!
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice

Tel:  577 982 293
 
   
  pneuvranik@pneuvranik.cz  
 

Pracovní doba:
po-pá 7-17 hod
 
     
  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
VYHLEDÁVÁNÍ PNEU
/
R
Pouze skladem
Vynulovat filtr
DETAIL ZPRÁVY

Co je to protektor?


 
 Protektor je obnovená pneumatika, která umožňuje prodloužení užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to nejekologičtější způsob recyklace pneu.

Jak probíhá protektorování pneu?

1.
systém protektorování za tepla
Ojetá pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří, indexů a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén a boční popisy. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Poté je do nového materiálu při tlaku 14 atm. a teplotě 150 °C vylisován nový dezén. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.

2.
systém protektorování za studena
Ojetá nákladní pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén. V autoklávu pak dojde při tlaku 6 atm. a teplotě 115 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.


Osobní, dodávkové, sportovní a off road pneumatiky jsou vyráběny technologií za tepla a jsou při výstupní kontrole vždy podrobeny přetlakové zkoušce!
Nákladní pneumatiky jsou vyráběny jak technologií za tepla tak technologií za studena a jsou vždy kontrolovány rentgenovou (shearografickou) zkouškou!



Proč koupit protektor?

Cena protektoru je nižší než cena nové pneumatiky.
Srovnatelný kilometrový průběh jako u nových pneu.
U solidních firem záruka až do úplného sjetí a velký pokrok v kvalitě včetně moderních dezénů.
Copyright © 2019, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.     Datum poslední aktualizace 22.1.2019 17:07:05