KOŠÍK      
0,00 Kč s DPH Obsah košíku. Klávesová zkratka "2".
OBCHODNÍ PODMÍNKY   REKLAMAČNÍ ŘÁD   DOPRAVA   SKLADOVÁ DOSTUPNOST   OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
KATALOG
Zobrazit vše
OSOBNÍ letní + celoroční
OSOBNÍ zimní + celoroční
protektory
green diamond
nové pneu
OSOBNÍ celoroční
DODÁVKOVÉ letní
DODÁVKOVÉ zimní
DODÁVKOVÉ celoroční
SUV letní, silniční
SUV terénní
SUV zimní
NÁKLADNÍ
BUS
SPORT
TRAKTORY
VZV, UNC
DOT (5 a více let)

SEZNAM ZPRÁV
Zobrazit vše
obecné informace
co je to protektor?
green diamond
pneuservis,geometrie
klimatizace
ceníky ke stažení
zpětný odběr
o společnosti
pro smluvní partnery
indexy pneu

     
  Virtuální prohlídka firmy  
   

KONTAKT
 
Vraník s.r.o.
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice
ČR
Číslo účtu:
5066332/0800
Přijímáme platební karty

Provozovna: nově otevřeno!
Pod Veselou 688
763 15 Slušovice

Tel:  577 982 293
 
   
  pneuvranik@pneuvranik.cz  
 

Pracovní doba:
po-pá 7-17 hod
 
 

Srpen:
po-pá 7-16 hod
 
     
  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
VYHLEDÁVÁNÍ PNEU
/
R
Pouze skladem
Vynulovat filtr
Nejžádanější:
165/70 R13
165/70 R14
175/65 R14
175/70 R14
185/60 R14
185/65 R14
185/65 R15
195/55 R15
195/60 R15
195/65 R15
205/55 R16
225/45 R17
NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZPRÁVY
 
Co je to protektor?
Protektor je obnovená pneumatika, která umožňuje prodloužení užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to nejekologičtější způsob recyklace pneu.

Jak probíhá protektorování pneu?

1.
systém protektorování za tepla
Ojetá pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří, indexů a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén a boční popisy. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Poté je do nového materiálu při tlaku 14 atm. a teplotě 150 °C vylisován nový dezén. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.

2.
systém protektorování za studena
Ojetá nákladní pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén. ...
1 
 Zobrazeno 1-1 z 1
Copyright © 2019, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.     Datum poslední aktualizace 23.10.2019 10:37:32